Hoe kunnen we meer offerte-aanvragen genereren op de Europese markt?

Offerte-aanvragen in de eerste maand

21+

Bezoekers

101.000+

Bounce-rate

-21%

Over Exposupply

Exposupply is een internationaal bedrijf dat producten levert voor de standbouw. Het bedrijf is ontstaan vanuit een behoefte naar goede oplossingen voor hoogwaardige vloertoepassingen en de zoektocht naar kwalitatieve LED-verlichting. Exposupply is actief in meer dan 25 landen, ze zijn zelf enthousiast over hun producten en dat wordt wereldwijd ook zo ervaren door hun klanten. De ontwikkeling en productie vindt in eigen beheer plaats, waardoor Exposupply in staat is om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden voor een betaalbare prijs.

Bekijk deze case

Onze diensten

Business enablement

SEO campagne

UX/UI design

Website

Onze aanpak

Het project is in gang gezet door middel van een aantal sessies bij de klant. In deze sessies is in kaart gebracht waar Exposupply voor staat, wat hun doelgroep is en hoe dit project verder het best kan worden aangepakt. Naar aanleiding van deze sessies is een marktonderzoek uitgevoerd, en is gekeken welke huisstijl het best bij Exposupply past. Ook is gekeken naar hoe de doelgroep van de klant het best bereikt kan worden. 

Exposupply gaf aan dat hun producten makkelijk te vinden moeten zijn, dat deze op een mooie manier worden weergegeven en dat online een offerte kan worden aangevraagd. Ook wil de klant meer klanten bereiken, meer producten verkopen en meer besteden aan online marketing. Op basis van al deze punten is het ontwerp van de website gestart.

Onze oplossing

We hebben een website opgeleverd waar Exposupply hun producten op een duidelijke, maar elegante manier kan laten zien, en waar de bezoeker op een simpele manier een offerte kan aanvragen voor de gewenste producten. In ons ontwerp van de website zijn er 3 gestroomlijnde routes die een bezoeker kan volgen voor een offerte aanvraag, waardoor de kans dat een gebruiker ergens in het traject vastloopt erg klein is.

Bij dit project kwamen alle kwaliteiten van Clarity aan te pas: van het design van de pagina’s en de ontwikkeling van de offertemodule tot het creëren en vullen van de content.

De laatste stap van dit project is optimalisatie, een . Hieronder vallen alle Adwords, LinkedIn en andere marketingcampagnes die ervoor zorgen dat onze ambities behaald worden.


Bekijk hieronder hoe de klant dit project ervaren heeft:

Resultaat

In de eerste maanden zijn de volgende resultaten behaald:

Offerte-aanvragen in de eerste maand

21+

Bezoekers

101.000+

Bounce-rate

-21%

Onze bevindingen

Dit project was uitdagend, maar hierdoor hebben we op veel gebieden ons proces verder kunnen optimaliseren. Uit dit project bleek hoe belangrijk het is om voldoende en vooral goede content te hebben om een website te vullen, denk aan zowel foto- en filmmateriaal als tekst en inzichten. Ook werd het belang duidelijk van het inleven in de positie van de klant; door hun ogen te kijken en zo nog beter te zien wat het gewenste doel is.

Wie hebben aan deze case meegewerkt?

Thijs
Managing Director
Gerda
Projectmanager
Niels
Digital Designer
Coen
Developer
Steven
Developer
Maurice
Developer
Lotte
Online Marketeer
Jan-Willem
Digital media specialist
Ewan
Digital Designer
Randi
Stagiair online marketing
Anne Marie
Digital Designer
Jitske
Copywriter & Marketeer